CL_FlushEntityPacket - Reliable channel overflow
4 participanți
Pagina 1 din 1
CL_FlushEntityPacket - Reliable channel overflow
Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
rate (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout (Negativ: [...] < 10)
ex_interp (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)
O metoda alternativa ar fi [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
Puteti gasi si mai multe informatii amanuntite despre alte cazuri defavorabile care ar provoca aceasta eroare de joc pe site-ul oficial de informatii ajutatoare referente Steam: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] | [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."
Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!
Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
rate (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout (Negativ: [...] < 10)
ex_interp (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)
O metoda alternativa ar fi [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
Puteti gasi si mai multe informatii amanuntite despre alte cazuri defavorabile care ar provoca aceasta eroare de joc pe site-ul oficial de informatii ajutatoare referente Steam: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] | [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Dracu- Moderators
- Mesaje : 193
Data de inscriere : 11/11/2016
Tipu- Administrators
- Mesaje : 151
Data de inscriere : 22/11/2016
CelRau- Registered user
- Mesaje : 184
Data de inscriere : 26/11/2016
Subiecte similare
» Rezolvare Reason: Reliable channel overflow
» Rezolvarea erorii "SZ_GetSpace:overflow on netchan->message"
» Rezolvarea erorii "SZ_GetSpace:overflow on netchan->message"
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|